.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز تحقيق و تفحص از كاركنان شهرداري بابل

رئيس شوراي شهر بابل گفت: به دنبال برخي از تخلفات مالي چند تن از كاركنان شهرداري بابل بازداشت شدند.

حجت الاسلام حسن فلاح در گفتگو با فارس با تقدير از اقدامات سازنده سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: به دنبال دريافت گزارش‌هاي مردمي و غيرمردمي مبني بر اينكه برخي از كاركنان شهرداري بابل به صورت غيرمعقول درخواست‌هاي غير قانوني از برخي شهروندان دارند، در جلسات متعدد پيرامون اين موضوع با شهردار بابل بحث و گفتگو كرديم اما با توجه به مستند نبودن برخي از گزارش‌ها در آن زمان اقدام خاصي صورت نگرفت.
وي بيان داشت: ‌طي روزهاي اخير سربازان گمنام امام زمان (عج) در يك اقدام ارزشي و انقلابي برخي از نيروهايي را كه از قبل شناسايي كرده بودند، به جرم اختلاس و تضييع حقوق دولت بازداشت و تحقيق و تفحص از برخي ديگر به عنوان مطلع همچنان ادامه دارد.
فلاح تصريح كرد: در روزهاي آينده برخي ديگر از كاركنان شهرداري بابل احضار و تحقيقات لازم از آنها به عمل خواهد آمد و در نهايت افراد متخلف به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.
وي افزود: تمام اعضاي شوراي شهر بابل براي كشف حقيقت و مقابله با فساد اداري و مالي نهايت همكاري را با سربازان گمنام امام زمان (عج) به عمل آورده و در جلسات داخلي از اين اقدام ارزشمند آنها تجليل مي‌كنند.
فلاح اين اقدام سربازان گمنام را سبب رضايت شهروندان بابلي و اعتماد آنها به شهرداري بابل برشمرد.
وي افزود: كاركنان شهرداري افرادي خدوم و مومن هستند كه عملكرد عده‌اي معدود سبب خدشه دارشدن چهره شهرداري با وجود اقدامات قابل قبول و ارزشمند آنها در سطح شهر شده است.
فلاح بيان داشت: مجموعه پرسنل شهرداري نيز از مسئولان شورا و ديگر نهادهاي بازرسي و قضايي خواهان برخورد شديد با افراد متخلف شدند.
رئيس شوراي شهر بابل افزود: در مجمع عمومي روحانيت شهرستان بابل كه با حضور امام جمعه بابل و مديران اطلاعاتي و امنيتي استان و شهرستان برگزار شده بود، به نمايندگي از تمام اعضاي شوراي شهر بابل از اقدام ارزنده و شايسته رئيس اطلاعات بابل و همكاران ايشان تقدير كردم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند 27 تير 1388
باتقدیر از مسئولین باوجدان بابل.خواهشمندم این موضوع در شهرداری قائمشهر نیز انجام شود.اول از همین سرپرست فعلی شهرداری شروع کنید.بخدا اگر در قائمشهر مرد بود....
نا شناس 1 مرداد 1388
از مدتها قبل بایستی آنها را دستگیر می کردند -بنده یک بار در سال 85گذرم به شهرداری بابل خورده بود و به حراست گوشزد کردم علاوه بر اینکه هیچ ترتیب اثری داده نشد تازه متهم هم شدم
مهر 4 مرداد 1388
لطفا اسامی را نام ببرید تا مردم بدانند با چه نامردهایی سرکار داشتند دستتان در د نکند بچه های اطلاعات و سربازان گمنان امام مهدی (ع) در تمام زمینه ها اینکار انجام گیرد به خصوص ادارات دولتی و دانشگاههای دولتی بابل که افراد را ............

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.